czwartek, 30 marca 2017

Wywiad dla Magazynu "Moda & Styl"



Już jest! Najnowszy wywiad dla Magazynu "Moda & Styl":

Kiedy rozpoczęła Pani swoją przygodę z modą?
W dzieciństwie - Mama była projektantką,  ale  taką wyjątkową bo szyła dla siebie, dla mnie i moich dwóch sióstr..  Inspirowały mnie jej świetne pomysły, podpatrywałam jak pracuje i razem konstruowałyśmy zaskakujące modele. Mama potrafiła zrobić najpiękniejszą kreację pomimo, że w tamtych czasach był ograniczony dostęp do ciekawych materiałów. Jej suknie przyciągały uwagę, były ponadczasowe. To dzięki Mamie poczułam miłość do mody.


A kiedy pojawiła się pasja do projektowania?

Odkąd sięgam pamięcią lubiłam tworzyć, projektować, malować. Zawsze miałam zamiłowanie do pięknych rzeczy.  Mój dom jest pełen obrazów, nietuzinkowych pamiątek przywiezionych z dalekich podróży. Lubię otaczać się przedmiotami, które dają mi natchnienie i pobudzają  wyobraźnię.
Żyjemy szybko, na wszystko brakuje nam czasu. Praca - dom - dzieci. Pasja dla wielu jest luksusem… Cieszę się, że konsekwentnie, małymi kroczkami udało mi się stworzyć piękny butik z pracownią, który motywuje i daje dużo energii...

więcej możecie przeczytać klikając poniższy link:
https://issuu.com/magazynmodaistyl/docs/magazyn_moda_styl_wiosna_2017





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz